Smartare mötesbokningar.

Undvik dubbelbokade mötesrum och få säkrare möten med vår kompletta lösning som synkar direkt mot två av de största kalendersystemen.

Synka din kalender med

Google Workspace & Microsoft 365

Molnbaserat

Du behöver varken en server eller tänka på uppdateringar.

Enkelt gränssnitt

Det krävs ingen tidigare erfarenhet för att boka ett möte via skärmen.

Lätt att administrera

Kontrollera skärmarna för alla rum med hjälp av vårt molnbaserade gränssnitt.

Smart mötesbokare som skapar ordning.

En komplett lösning med pekskärm som hjälper dig att organisera dina möten på ett enkelt och säkert sätt. Bokningarna synkas direkt med din kalender i realtid och rummets status visas tydligt på skärmen.

Den digitala mötesrumsbokaren ger dina anställda och besökare säkrare möten, då du kan ändra antalet tillåtna deltagare. Dessutom hjälper den dig att undvika dubbelbokningar.

Maxkapacitet

Visa hur många deltagare som rummet passar för.

Tydlig status

LED-listen visar tydligt om rummet är upptaget eller inte.

Textmeddelande

Lämna ett textmeddelande på skärmen. Allt från rolig fakta till informativa säkerhetsrutiner.

Bra översikt

Namn och beskrivning av det pågående mötet visas tydligt.

Bekräfta bokning

Checka in för att börja mötet. Avbokningar görs automatiskt och frigör rummet.

Avboka bokning

Med några få tryck så avbokar du ett framtida möte via skärmen.

Förläng möte

Om du vill förlänga ett möte så gör du det lätt med några få skärmtryck.

Var spontan

Är rummet ledigt och skärmen grön? Checka in via displayen och börja ditt möte direkt!

Boka direkt på skärmen

Du kan enkelt boka ett möte med mötesrummets pekskärm.

Boka från din enhet

Boka direkt i din Outlook- eller Googlekalender, och det synkas direkt till skärmen.

Utrustning

Skärmen visar om rummet är utrustat med projektor.

Wifi för gäster

Ge dina gäster nätverksaccess tack vare info om Wifi-SSID och lösenord.